pelikano schreef:
Hi skynetbbs,
als jij weet waar de pijn zit, wat is dan het probleem dat "piranha & aap" de betreffende aanpassing niet aan brengt? Aan de activiteit van de ontwikkelaars ligt het kennelijk niet als ik de website bekijk.
http://piranha.klashed.net/ Ik kan geen issue tracker vinden waar dit probleem gemeld is. Zou handig zijn om de voortgang te volgen.
het probleem is voorlopig het volgende:
developers van piranha's eerste actie is : verwijder "fon" ... go back to basics...
developers van fonosfera eerste reactie is : * eerst web 2.0 zaken, torrent zaken oplossen... en dan pas kijken naar zo'n wifi repeating dingen...
geen idee of er een probleem is vanuit BT/Neuf kant om niet teveel tijd in zo'n dingen te steken?
maar het staat de mensen van piranha vrij om een "plugin" versie van hun zaken te maken... want dat hacken/reflashen/prullen is toch maar lastig... voor de meesten onder ons...maar ja das 4L33T zekerst?

de voorname test is ...om eens die aap te installeren op je fonera...
ik herinner me wel dat er een "slechte" openwrt is die niet goed meer werkt met repeating (bron:
www.gargoyle-router.com)... maar dat is misschien terug goed in de recente openwrt.... ik weet niet welke svn versie van openwrt overeenkomt met fon-ng